Employees sitting around a table in a meeting room

Monimuotoinen ja innostava akateeminen yhteisö

Turun yliopisto on elinvoimainen, inspiroiva, monipuolinen ja tasa-arvoinen akateeminen yhteisö. Yliopistomme koostuu noin 25 000 opiskelijasta ja henkilökunnan jäsenestä, jotka tulevat ympäri maailmaa.

Henkilöstömme

Olemme ylpeitä saadessamme työllistää oman alansa ammattilaisia ​​akateemisissa, hallinnollisissa ja tukitehtävissä. Aktiivisena asiantuntijayhteisönä suhtaudumme intohimoisesti osaamisalueisiimme ja olemme sitoutuneet laajentamaan ja jakamaan tietopohjaamme laajemman yhteiskunnan hyödyksi.

Missiomme on olla kansainvälisesti aktiivinen ja houkutteleva tutkimusyliopisto, jonka vahvuutena on laadukas ja monitieteinen tutkimus. Tämän mission mukaisesti työllistämme jo nyt huomattavan määrän kansainvälistä henkilöstöä, jotka tuovat yliopistoyhteisöömme runsaasti tietoa, asiantuntemusta ja erilaisia näkökulmia omista kulttuureistaan. Yhteisömme monimuotoisuuden ja osaamisen lisäämiseksi ja laajentamiseksi kehitämme aktiivisesti kansainvälisiä rekrytointiprosessejamme ja henkilöstön liikkuvuutta.

Työnantajana Turun yliopisto on sitoutunut tarjoamaan kaikille työntekijöilleen innostavan ja tukevan työympäristön, jossa on mahdollisuudet ammatilliseen kehittymiseen, tutkimusyhteistyöhön ja henkilökohtaiseen kasvuun.

Työntekijöidemme hyvinvointi on meille yhteinen huolenaihe ja uskomme, että jokaisen rooli kannustavassa ja aktiivisessa yhteisössä on yhtä tärkeä. Pyrimme varmistamaan yliopistoyhteisömme arjen toimivuuden sekä hyvinvoinnin kattavilla ja kaikille saatavilla olevilla palveluilla.

Tuemme monikulttuurisuutta ja pyrimme vahvistamaan integraatiota kaksisuuntaisena prosessina parantaaksemme kansainvälisten asiantuntijoidemme mahdollisuuksia osallistua kaikkeen yliopistomme toimintaan.