Ruusuja

Onnittele kotitiedekuntaasi – lahjoita Turun yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan erikoislääkärikoulutuksen hyväksi

Turun yliopiston lääketieteellinen tiedekunta täyttää tänä vuonna 80 vuotta. Tiedekunnan aktiiviset alumnit ovat ideoineet juhlavuoden kunniaksi varainhankintakampanjan, ja haastavat kaikki Turun yliopistosta lääkäriksi valmistuneet tukemaan kotitiedekuntaansa. Samalla vuosikurssit kisaavat leikkimielisesti toisiaan vastaan lahjoitussummassa ja lahjoittajamäärissä.

Lääketieteellinen 80 vuotta -logo

Lahjoittamalla voit onnitella 80-vuotiasta lääketieteellistä tiedekuntaa, ilmaista kiitollisuutesi kotiyliopistollesi ja olla mukana tukemassa kestävän tulevaisuuden rakentamista sekä terveyttä ja hyvinvointia koskevaa uuden tiedon ja osaamisen tuottamista. Kampanjan tuotto kohdennetaan kokonaisuudessaan lääketieteelliselle koulutusalalle ja erityisesti erikoislääkärikoulutuksen hyväksi.

Osallistu kampanjaan lahjoittamalla vähintään 100 euroa tai sopivaksi katsomasi suurempi summa. Kun ilmoitat lahjoituksen yhteydessä oman vuosikurssisi, kasvatat kurssin yhteistä pottia. Kampanjan päättyessä selviää, mikä vuosikurssi on kerännyt suurimman kokonaissumman ja miltä vuosikurssilta on kertynyt eniten lahjoittajia.

Jotta kampanja tavoittaa mahdollisimman monta tiedekunnan alumnia ja oman vuosikurssisi potti kasvaa, haasta mukaan kollegoitasi ja opiskelukavereitasi lähettämällä viestiä edelleen ja jakamalla sitä omissa verkostoissasi ja sosiaalisen median kanavissasi.

Kampanja käynnistyy torstaina 5.10.2023 ja päättyy maanantaina 20.11.2023. Lahjoitusten kokonaistuotto ja vuosikurssikisan voittajat julkistetaan marraskuun lopulla.

Lahjoita, haasta mukaan opiskelukaverisi ja jätä onnitteluviesti kotitiedekunnallesi!

Toimi näin:

1. Tee lahjoitus

Tee lahjoitus:

• Yksityishenkilön tai yrityksen verkkolahjoituksena Paytrailin verkkomaksupalvelun avulla joko verkkopankissa, Mobilepayllä ja yleisimmillä maksukorteilla. Muista merkitä linkistä avautuvan verkkolomakkeen lisätietokenttään opintojesi aloitusvuosi, jotta lahjoituksesi kasvattaa juuri oman vuosikurssisi pottia.

TAI

• Tilisiirtona Turun yliopiston lahjoitustilille: Osuuspankki, IBAN Fl92 5711 1320 0883 36, BIC OKOYFIHH
    Merkitse maksun viestikenttään lahjoitus/alumnikampanja, nimi ja henkilötunnus/y-tunnus sekä opintojesi aloitusvuosi.
2. Lähetä viesti eteenpäin

Lähetä saamasi viesti edelleen omalla saatteellasi Turun yliopiston lääketieteellisestä tiedekunnasta valmistuneille kollegoillesi, vuosikurssilaisillesi ja muille opiskelukavereillesi tai jaa tiedekunnan somepostaus omissa profiileissasi Facebookissa ja LinkedIn:ssä.

3. Onnittele

Jätä onnittelutervehdys tiedekunnalle ja muille alumneille kampanjan Flinga-viestiseinällä:Qr-koodi

• Skannaa koodi tai klikkaa tätä linkkiä.
  • Kirjoita sivun oikeassa yläreunassa olevaan viesti -valikkoon haluamasi tervehdys, valitse taustan väri ja paina lähetä. Voit myös esimerkiksi liittää kuvan muistoista opiskeluajoiltasi painamalla kameranäppäimestä.
  • Selaa muiden alumnien lähettämiä viestejä seinällä ja tykkää painamalla sydäntä viestiruudun vasemmassa alareunassa.
4. Pysy yhteydessä

Alumnina olet hyvin tärkeä voimavara Turun yliopistolle ja lääketieteelliselle tiedekunnalle. Liity Turun yliopiston alumnirekisteriin tai päivitä ehkä jo vanhentuneet tietosi osoitteeseen alumni@utu.fi. Kuulumalla Turun yliopiston alumnirekisteriin yhteytesi kotiyliopistoon säilyy ja saat tietoa yliopiston kuulumisista sekä oman alasi kehittymisestä.

Rahankeräyslupa ja lahjoitusten vähentäminen verotuksessa

Turun yliopistolla on Poliisihallituksen myöntämä lupa RA/2020/799 rahankeräykselle.

Huomaathan, että yliopistolle tehdyt yli 850 euron lahjoitukset ovat antajalleen verovähennyskelpoisia.
Lisätietoa lahjoitusvähennyksestä henkilöverotuksessa ja yhteisöverotuksessa.

Jos lahjoituksen yhteydessä on ilmoitettu lahjoittajan henkilötunnus, Turun yliopisto ilmoittaa lahjoituksesta suoraan verottajalle vuosi-ilmoituksellaan. Lahjoituksen oikeellisuus kannattaa kuitenkin tarkistaa esitäytetystä veroehdotuksesta.

Kiitos lahjoituksestasi ja osallistumisestasi kampanjaan!

Get inspired by science.
Tue tiedettä, tuet tulevaisuutta.