Snapshot

Snapshot on nimensä mukaisesti nopea tilanneanalyysi asiakkaista, markkinoista, sidosryhmistä tai kilpailijoista, kolmannen osapuolen objektiiviseen tarkasteluun perustuen. Se soveltuu tilannekuvan luomiseen esimerkiksi:

  • Asiakasnäkemyksistä tai -kokemuksesta
  • Palvelun, tuotteen tai prosessin arvon arvioimisessa
  • Kehitystarpeiden ja -vaatimusten tunnistamisessa nykyisissä tai potentiaalisissa asiakkaissa tai muissa markkinatoimijoissa

Tutkimuspalvelu perustuu aina asiakashaastatteluihin ja niistä tehtävään analyysiin.

Palvelu toteutetaan kompaktina prosessina yhden kuukauden kestoisena ja raportoidaan tiiviinä analyysiyhteenvetona. Analyysi luo tyypillisesti nopean ja objektiivisen tilannekuvan toimenpiteiden jatkosuunnittelua varten.

Snapshot -analyysiprosessi lyhyesti:

  • Määrittely ja rajaukset
  • 6-10 haastattelua
  • Analyysi ja suositukset
  • Raportointi englanniksi tai suomeksi

Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan tarkemmin, minkälainen on teidän tietotarpeenne. Käynnistämme analyysin tarvittaessa nopeasti!