Sote-akatemian tutkimuksen ja koulutuksen kehittäminen

Kuvaus: Toteutamme Turun Yliopiston monialaisessa Sote-akatemiassa ajankohtaiseen tarpeeseen vastaavia kehittämistehtäviä Turun Kauppakorkeakoulun edustajana. Koulutuksen osalta kehitämme ja koordinoimme Turun Kauppakorkeakoulun opetusta ja osallistumme koko Sote-akatemian koulutustarjonnan kehittämiseen. Viimeisimpänä suunnittelimme ja toteutimme podcast-sarjan, jossa työelämäasiantuntijoiden haastatteluin syvennettiin perusopetuksen työelämärelevanssia ja lisättiin opintojaksojen välistä sidosteisuutta. Lisäksi osallistumme tutkimushankevalmisteluun ja -koordinointiin toimien linkkinä Kauppakorkeakoulun tutkijoiden ja Sote-akatemian välillä. Toimimme myös elinkeinoelämän viestien ja yhteyksien välittäjänä, ja yhteyksien ylläpitämiseksi edustamme yhteisesti Sote-akatemiaa sekä Turun Kauppakorkeakoulua Turun Kauppakamarin hyte-valiokunnassa. Osallistumme myös sote-uudistuksen alueelliseen valmisteluun hyvinvointialueen TKIO-kehittämisen työryhmän jäsenenä.

Aikataulu: 9/2017-

Kehittämiskumppanit: Turun Yliopiston tiedekunnat

Yritys- tai muut kumppanit: VS sote - Hyvinvointialueen valmistelutoimielin, Turun Kauppakamarin hyvinvointi- ja terveysalan valiokunta

Rahoitus: OKM:n rahoitus jatkuvan oppimisen kehittämiseksi ja TY:n strateginen rahoitus