Avoimet luentosarjat käsittelevät taloutta ja yritystoimintaa Itä-Euroopassa ja Venäjällä

14.01.2015

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Pan-Eurooppa Instituutti järjestää tammi‒helmikuussa yleisölle avoimet Business in Eastern Europe- ja EU-Russia Economic Relations -luentosarjat.

​Turun yliopiston tiedote 14.1.2015

Studia Generalia -luentosarjat järjestetään Turun kauppakorkeakoulussa (Rehtorinpellonkatu 3, 20500 Turku). Yleisö on tervetullut seuraamaan luentoja.

Business in Eastern Europe -luentosarja tarjoaa katsauksen investointi- ja liiketoimintamahdollisuuksiin Itä-Euroopassa. Luennoitsijat edustavat useita alueella toimivia yrityksiä (muun muassa Peikko Group, VR, Paulig Coffee ja YIT) ja avaavat liiketoiminnan mahdollisuuksia, riskejä ja tulevaisuudennäkymiä.

EU-Russia Economic Relations -luentosarja keskittyy Euroopan unionin ja Venäjän välisten talodellisten suhteiden kehitykseen. Sarjassa asiantuntijat analysoivat suhteiden nykytilaa ja poliittisen kehyksen muutosta.

Molempien luentosarjojen tarkka ohjelma ja tiedot vierailevista asiantuntijoista löytyvät osoitteesta www.utu.fi/pei.

Luotu 14.01.2015 | Muokattu 29.07.2021