Avoin luentosarja kaupasta ja liiketoimintamahdollisuuksista Itämeren alueella alkaa 4.11.

31.10.2014

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Pan-Eurooppa Instituutti järjestää marras‒joulukuussa avoimien yleisöluentojen sarjan. Sarjan aloittaa 4.11. Ruotsin Suomen suurlähettiläs Anders Lidén, joka puhuu Ruotsin taloudesta ja Suomen ja Ruotsin välisistä suhteista.

​Turun yliopiston tiedote 31.10.2014

Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleet osallistumaan englanninkielisille Business in the Baltic Sea region -luennoille, jotka järjestetään kauppakorkeakoululla.

Vierailijaluennot käsittelevät muun muassa Suomen kaupallisia suhteita Itämeren maiden kanssa ja liiketoimintamahdollisuuksia alueella. Vierailijaluennoitsijat tulevat Itämeren alueen maista, joista edustettuina ovat Suomen lisäksi Ruotsi, Norja, Puola, Viro ja Venäjä.

Ohjelma:

Ti 4.11. klo 12‒14, luentosali 16
The economy of Sweden and the Finnish-Swedish relations
Anders Lidén, Ambassador, Embassy of Sweden in Finland

To 6.11. klo 10‒12, luentosali 01
Finland's external economic relations with Norway
Anu Fredrikson, Adviser, Embassy of Finland in Norway

Ti 11.11. klo 12‒14, luentosali 16
Economies and business in the Baltic States
Alari Purju, Professor, Tallinn Technical University, Estonia

Ti 18.11. klo 12‒14, luentosali 16
The economy of Poland and the Polish-Finnish economic relations
Anna Pełka, Counsellor, Political and Economic Affairs, Embassy of Poland in Finland

Ti 25.11. klo 12‒14, luentosali 16
Business in the City of St. Petersburg and the Leningrad region
Sergei Sutyrin, Professor, St. Petersburg State University, Russia

Ti 2.12. klo 12‒14, luentosali 16
Business in St. Petersburg in the era of sanctions and after
Petri Vuorio, Senior Partner, East Consulting Oy

Luennot pidetään osana kauppakorkeakoulun kansainvälisen liiketoiminnan kurssia. Kaikki aiheesta kiinnostuneet ovat tervetulleita luennoille.

Luotu 31.10.2014 | Muokattu 27.07.2021