Eduskuntatutkimuksen keskuksen tiedotustilaisuus Helsingissä 28.5.: uusia tutkimustuloksia median osuudesta populististen puolueiden kannatukseen

27.05.2014

​Turun yliopiston tiedote 27.5.2014

Tervetuloa kuulemaan kansainvälisen tutkimushankkeen tuoreita tuloksia median osuudesta populististen puolueiden kannatukseen Alankomaissa, Ranskassa ja Suomessa.

Aika: ke 28.5.2014 klo 12.00
Paikka: Sanomalehtiyhdistyksen Pressiklubi, Helsingin rautatieaseman Pullman Bar, 2. krs

Hankkeessa on tarkasteltu median mahdollista osuutta populististen puolueiden kannatukseen Alankomaissa, Ranskassa ja Suomessa.

Siihen ovat osallistuneet Turun yliopiston Eduskuntatutkimuksen keskus, Rotterdamin Erasmus-yliopisto ja ranskalainen CNRS:n Laboratoire communication et politique. Hankkeen koordinaattorina on toiminut Lontoossa päämajaansa pitävä ajatuspaja Counterpoint.

Tilaisuudessa ovat mukana Eduskuntatutkimuksen keskuksen johtaja (ma.) VTT, dosentti Erkka Railo (Turun yliopisto) ja hankkeen koordinaattori, PhD Lila Caballero (Counterpoint). Kommenttipuheenvuoron käyttää toimittaja Markus Leikola.

Luotu 27.05.2014 | Muokattu 21.07.2021