Itämeren talousalueen tulevaisuutta käsittelevä Studia Generalia -luentosarja alkaa 31.10.

24.10.2013

Pan-Eurooppa Instituutin järjestämässä kaikille avoimessa Emerging trends in the Baltic Sea region -luentosarjassa kuullaan muun muassa, millaista Pietarissa on tehdä bisnestä, millaista on Puolan innovaatiotoiminta ja mitä kuuluu Iso-Britannian sekä Pohjoismaiden ja Baltian maiden välisille suhteille.

​Turun yliopiston tiedote 24.10.2013

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Pan-Eurooppa Instituutti järjestää 31.10.‒28.11.2013 kaikille avoimen luentosarjan Itämeren talousalueen tulevaisuudesta. Luennoitsijoina kuullaan sekä kotimaisia että ulkomaisia vierailijoita, jotka ovat oman aiheensa huippuasiantuntijoita.

Englanninkielisessä luentosarjassa kuullaan muun muassa Ison-Britannian Suomen suurlähettilään Matthew Lodgen, Kiinan Suomen suurlähettilään Huang Xingin ja Suomen Norjan suurlähettiläs Maimo Henrikssonin luennot.

Luentosarja alkaa 31.10. klo 10 Suomen Akatemian tutkijatohtori Anna Korppoon ja tutkija Nina Tynkkysen Venäjän ilmastopolitiikkaa käsittelevällä luennolla.

Studia Generalia -luentosarjan kahdeksan luentokertaa järjestetään Turun kauppakorkeakoululla (Rehtorinpellonkatu 3, 20500 Turku). Luennot ovat avoimia kaikille kiinnostuneille, tervetuloa!

Luotu 24.10.2013 | Muokattu 07.07.2021