Jaana Tähtisestä Turun kauppakorkeakoulun Porin yksikön markkinoinnin professori

05.01.2015

Kauppatieteiden tohtori Jaana Tähtinen on aloittanut Turun kauppakorkeakoulun Porin yksikössä markkinoinnin professorina ja aineen vastuuopettajana. Aiemmin muun muassa Nokia Mobile Phonesilla työskennellyt Tähtinen tutkii muun muassa tunteita liikesuhteissa.

​5.1.2015

​Tähtinen on toiminut Oulun yliopistossa markkinoinnin professorina vuodesta 2002. Sitä ennen hän kartutti monipuolista työkokemustaan eri tehtävistä muun muassa Turun kaupungilta, Nokia Mobile Phonesilta, mainostoimistosta, opetustehtävistä sekä Tiedekeskus Tietomaan johtajan tehtävistä.

Tähtinen on tutkinut muun muassa yritysten välisiä liikesuhteita ja niiden haasteita, tunteita liikesuhteissa, yritys- ja innovaatioverkostojen johtamista, yritysbrändejä ja -brändäystä, arvonluontia yrityssuhteissa ja -verkostoissa sekä mobiilimainontaa.

Oulun vuosinaan hän on ollut aktiivinen yliopiston koulutuksen kehittämisessä sekä TEKES-tutkimushankkeissa yhdessä yrityselämän, teknisten ja humanististen tieteiden sekä kasvatustieteen tutkijoiden kanssa.

Luotu 05.01.2015 | Muokattu 19.11.2015