Kauppakorkeakoulun alumnit koolla 11.10.

09.10.2014

Turun kauppakorkeakoulu järjestää alumnipäivän 11.10.2014 kauppakorkeakoululla (Rehtorinpellonkatu 3, 20500 Turku). Päivän teemana on vastuullisuus. Median edustajat ovat tervetulleet tilaisuuteen.

​Turun yliopiston tiedote 9.10.2014

Perinteinen alumnipäivä kokoaa kauppakorkeakoululle satoja koulun kasvatteja. Tänä vuonna päivän teemana on vastuullisuus ja johtaminen. Tilaisuuden ohjelmassa kuullaan alumnien alustuksia, joiden jälkeen keskustellaan Alumni Talk -osuudessa teemasta otsikolla Vastuullisuus johtamisessa - Valinnat oikean ja väärän välillä.

Keynote-puheenvuoron pitävät Mika Hentunen (ulkomaantoimittaja, Yle Uutiset), Antti Haapalinna (lääketutkimuksen johtaja, T&TK, Orion Oyj, Orion Pharma) ja Jan Hultin (toimitusjohtaja, HeartBrain Oy).

Paneelikeskusteluun osallistuvat Hanna Kalliomäki (Manager, Sustainability Communications and Reporting, Metsä Group), Riitta Hemmi (konsuli, Suomen pääkonsulaatti, Pietari), Mika Hentunen ja Heidi Tuominen (rahoitusjohtaja, Aktia Pankki Oyj). Paneelikeskustelua johtaa Riku Santala (Partner, General Manager Middle East, BearingPoint).

Päivän puheenjohtajana toimii Kirsi Leväpelto (yksikönjohtaja, Mehiläinen Oy). Tilaisuuden avaa kauppakorkeakoulun johtaja, professori Markus Granlund.

Ilta jatkuu vuosikurssitapaamisten ja ruokailun merkeissä kauppakorkeakoululla.

>> Tutustu kauppakorkeakoulun alumnitoimintaan: www.utu.fi/tse-alumni

Luotu 09.10.2014 | Muokattu 26.07.2021