Lukiolaiset, tervetuloa tutustumaan Turun yliopistoon

12.04.2013

Lukiolaisten päivässä lukioiden oppilaat pääsevät tutustumaan yliopisto-opiskeluun ja opiskelijavalintaan.

​Turun yliopiston Lukiolaisten päivä järjestetään tiistaina 16.4.2013 klo 9 alkaen Luonnontieteiden talo I:ssä Yliopistonmäellä.

Lukiolaisten päivässä lukiolaiset pääsevät tutustumaan yliopiston tiedekuntien opintotarjontaan, opiskelijavalintaan sekä yliopisto-opiskeluun. Lukiolaiset saavat myös tietoa siitä, millaiset valmiudet yliopistokoulutus antaa työelämää varten.

Lukiolaisten päivän yhteydessä järjestetään myös tilaisuus lukioiden opinto-ohjaajille.

Infopiste palvelee

Luonnontieteiden talon aulassa sijaitsee esittelyluentojen ajan infopiste, josta voi kysyä opiskelusta ja hakemisesta. Tiedekuntien opintoneuvojat on tavattavissa infopisteellä oman esittelynsä jälkeen.

Luotu 12.04.2013 | Muokattu 11.11.2020