Mediakutsu: 19.9. kansanedustajatapahtumassa ajankohtaistietoa yliopistosta, sairaanhoitopiiristä, sotesta ja terveydenhuollon digitalisaatiosta

14.09.2016

Median edustajat ovat tervetulleita ajankohtaistilaisuuteen Turun yliopiston lääketieteelliseen tiedekuntaan maanantaina 19.9.2016 klo 9.00–11.30. Tilaisuus pidetään Tyksin T-sairaalan Risto Lahesmaa -salissa (Hämeentie 11, Turku).

​Turun yliopiston tiedote

Tilaisuudessa kerrotaan tiiviisti Turun yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan ajankohtaisista asioista ja tutkimuksista.

Tilaisuuteen kutsutaan kansanedustajia ja heidän avustajiaan, alueen päättäjiä, terveydenhuoltoalan toimijoita, yliopiston edustajia ja median edustajia.

Tilaisuuden järjestää tiedekunnan alumniyhdistys AMA (Alumni Medicinae Aboensis).

Ohjelma:
Puheenjohtaja Vivian Visnapuu (AMA)
Klo 8.30 Aamupala, T-sairaalan kahvila
Klo 9.00 Tilaisuuden avaus, AMA puheenjohtaja Vivian Visnapuu
Klo 9.10 Turun yliopiston tilanne, rehtori Kalervo Väänänen, Turun yliopisto
klo 9.30 Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin tilanne, sairaanhoitopiirin johtaja Leena Setälä, VSSHP
Klo 9.50 Ikääntyvien hyvinvointi ja sote-integraatio, professori Riitta Suhonen, Turun yliopisto, Hoitotieteen laitos
Klo 10.10 Terveydenhuollon digitalisaatio, professori Päivi Rautava, Turun yliopisto, Kliininen laitos
Klo 10.30 Kansanedustajien kommenttipuheenvuorot
Klo 11.30 Yhteenveto ja tilaisuuden päätös, AMA puheenjohtaja Vivian Visnapuu