Mediakutsu: Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Lenita Toivakan vierailuluento Turussa

13.01.2015

Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Lenita Toivakka pitää Turun yliopistossa vierailuluennon Suomi, EU ja muuttuva maailma - Mitä tapahtuu kauppasuhteissa USA:n ja Venäjän kanssa? tiistaina 20. tammikuuta klo 13.00–14.00 Turun yliopiston Calonia-rakennuksen luentosalissa 1, Caloniankuja 3.

​Turun yliopiston tiedote

Ministeri Toivakan luento käsittelee Suomen ulkopolitiikan haasteita ja kauppapolitiikan mahdollisuuksia. Tarkastelun alla ovat mm. kiristyneen kansainvälisen tilanteen, EU–Ukraina–Venäjä -suhteiden sekä pakotepolitiikan vaikutukset Suomeen ja suomalaiseen yrityskenttään, käynnissä olevien EU–USA -vapaakauppaneuvotteluiden mahdollisuudet sekä valtion Team Finland-työ suomalaisten yritysten kansainvälistymisen tukemiseksi.

Tilaisuus on avoin yleisölle, toivotamme myös median tervetulleeksi tilaisuuteen.

**

Turun yliopiston tiedotteet www.utu.fi/tiedotteet