Mediakutsu: Intoa! Lean Business -ohjelma käynnistyy yhteistyöprojektilla Turun kaupungin ja Telesten kanssa 7.9.

01.09.2016

Virtual Smart City Startup -projekti lanseerataan 7.9.2016 kello 12.00 ElectroCity Circuksessa (Tykistökatu 4, 20520 Turku). Tervetuloa tilaisuuteen!

​Turun yliopiston Intoa! Lean Business -ohjelma on uudenlainen tapa toteuttaa yliopisto-yritysyhteistyötä. Ohjelmassa opiskelijoista ja tutkijoista muodostettavat monitieteiset tiimit saavat ohjelman yrityskumppaneilta ratkaistavakseen yritysten liiketoiminnan tulevaisuudennäkymiin liittyvän haasteen. Opiskelijoille ja tutkijoille ohjelma tarjoaa mahdollisuuden oppia startup-ympäristössä alan akateemisten ja liike-elämää edustavien asiantuntijoiden ohjauksessa.

Ohjelman ensimmäinen projekti toteutetaan yhteistyössä Teleste Oyj:n ja Turun kaupungin kanssa, jotka rahoittavat projektia. Nyt lanseerattava Virtual Smart City Startup -projekti on osa Telesten ja Turun kaupungin yhteistyötä, jossa ne kehittävät fiksuja ratkaisuja kaupunkiympäristöön tavoitteenaan kehittää kaupunkia älykkäämmäksi, turvallisemmaksi ja joustavammaksi.

Tervetuloa kuulemaan lisää Virtual Smart City Startup -projektista ja Intoa! Lean Business -ohjelmasta lanseeraustilaisuuteen. Tilaisuudessa projektia ja konseptia esittelevät Turun yliopiston rehtori Kalervo Väänänen, Teleste Oyj:n toimitusjohtaja Jukka Rinnevaara, Turun kaupungin kaupunkikehitysryhmän johtaja Pekka Sundman sekä Turun yliopiston yrittäjyysasiamies Mikko Pohjola.

Intoa! Lean Business -ohjelma on osa Turun yliopiston yrittäjyyden ja yrittäjyyskasvatuksen strategian toteuttamista.

Lisätietoja:
yrittäjyysasiamies Mikko Pohjola, p. 041 437 2044, mikko.pohjola@utu.fi