Mediakutsu: Kansainvälinen konferenssi Venäjän talouspolitiikan tulevaisuudesta kauppakorkeakoululla 19.9.

16.09.2014

Pan-Eurooppa Instituutin järjestämässä Gaidar Readings -konferenssissa kysytään, pystyykö Venäjä modernisoimaan talouttaan ja nostamaan sen kasvusuuntaan ja miltä EU:n ja Venäjän taloussuhteiden tulevaisuus näyttää viimeaikaisten tapahtumien valossa.

​Turun yliopiston tiedote 16.9.2014

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Pan-Eurooppa Instituutti järjestää 19.9.2014 kello 11.30 (ilm. kello 10.30) alkaen Turun kauppakorkeakoulussa (Elovena-sali, Rehtorinpellonkatu 3) Gaidar Readings: Russia and its economic policy at a crossroads – once again! -konferenssin, joka kokoaa joukon politiikan, talouselämän ja akateemisen maailman vaikuttajia tarkastelemaan Venäjän talouspolitiikkaa koskevia ajankohtaisia kysymyksiä. Median edustajat ovat tervetulleet tilaisuuteen.

Tilaisuuden pääpuheenvuoron pitää kansanedustaja Paula Lehtomäki. Turun kauppakorkeakoulun kunniatohtori Seppo Remes ja Turun Sanomien pääkirjoitustoimittaja Ari Niemi toimivat konferenssin paneelikeskustelujen puheenjohtajina.

Konferenssi on suomen- ja venäjänkielinen, ja tilaisuudessa on simultaanitulkkaus.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:
Saara Majuri