Mediakutsu: Lastiturvallisuus ja raskaan liikenteen valvonta

13.04.2018

Turun yliopiston Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskus järjestää Raumalla koulutuksen Lasti- ja kuljetusturvallisuudesta 18.-19.4. Osana koulutusta seurataan raskaan liikenteen valvontaa ja tutustutaan erilaisiin teknisiin ja tekoälyä hyödyntäviin ratkaisuihin kuormanvarmistuksessa todellisissa käyttöympäristöissä.

​Turun yliopiston tiedote 13.4.2018

Lasti- ja kuljetusturvallisuus on monen tekijän summa, jossa on huomioitava toimintaolosuhteet, muuttuvat säädökset ja määräykset sekä lupajärjestelmät. Tekniikan kehittyminen puolestaan tuo uusia mahdollisuuksia palveluihin, kuormanvarmistukseen, sen tarkastamiseen ja valvontaan. Keskeisessä roolissa ovat vastuullisuus, tietoturvallisuus, rikos- ja vahingontorjunta ja erilaisten riskien huomiointi.

Median edustajilla on mahdollisuus tulla seuraamaan koulutusta. Raskaan liikenteen valvonta -osuus on 19.4. klo 8.00, siihen osallistuminen vaatii ennakkoilmoittautumisen. Ilmoittautumisia pyydetään osoitteeseen anelsu@utu.fi 17.4. mennessä. Tarkemmat tiedot toimitetaan ilmoittautuneille.

Lisätiedot:
Anne E. Suominen
Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskus
Puh. 040 779 9494
anelsu@utu.fi
Koulutuksen ohjelma: https://blogit.utu.fi/mkkevents/lasti-ja-kuljetusturvallisuus/

Luotu 13.04.2018 | Muokattu 13.04.2018