Mediakutsu Top Management Forum 23.4.: Huippu-urheilusta huippujohtamiseen? – Urheilumaailman opit johtamistaidoille

17.04.2015

Turun kauppakorkeakoulun johtamiskoulutuksen vuosittainen Top Management Forum järjestetään torstaina 23.4.2015 kauppakorkeakoululla (Osuuskauppa-sali, Rehtorinpellonkatu 3, 20500 Turku).

​Turun yliopiston tiedote 17.4.2015

Ohjelma alkaa kello 13.00 ja sitä edeltää ilmoittautuminen ja salaattilounas kello 12.00 alkaen. Noin kello 15.15 julkistetaan vuoden johtaja sekä johtamiskouluttaja. Seminaariin on kutsuttu Varsinais-Suomen yritysten päättäjiä sekä TSE exen johtamiskoulutusohjelmista valmistuneita. Median edustajat ovat tervetulleet tilaisuuteen.

Seminaarin teemana on "Huippu-urheilusta huippujohtamiseen? – Urheilumaailman opit johtamistaidoille". Seminaarin järjestävä johdon kouluttaja TSE exe tarjoilee tänä vuonna otsikon teemasta mielenkiintoisia näkökulmia huippu-urheilun ja urheilujohtamisen eri alueilta.

Ohjelma (klo 13.00‒17.00)

Turun kauppakorkeakoulun alustus
Dekaani Markus Granlund ja tutkijatohtori Arto Ryömä

Urheilumarkkinointi – business as usual?
Sari Mikkonen-Mannila, markkinointijohtaja, HJK

Voiko urheilumaailma antaa jotain menestyksekkäälle johtamiselle?
Samuli Vasala, toimitusjohtaja, Valo, Valtakunnallinen liikunta- ja urheiluorganisaatio ry

Vuoden johtajan ja Vuoden johtamiskouluttajan palkitseminen

Peliä pelin ympärillä
Jukka-Pekka Vuorinen, sarjayrittäjä, valmentaja, mentori