Mediakutsu TSE for the Future FORUM -seminaariin 27.1.: SOTE ‒ Ratkaisun avaimet ohjauksessa ja johtamisessa?

19.01.2017

Turun kauppakorkeakoulu järjestää 27.1.2017 aamupäiväseminaarin, jossa keskustellaan sote-uudistuksesta johtamisen näkökulmasta. Tilaisuudessa kysytään, ratkaiseeko johtaminen koko soten toimivuuden, millaisilla johtamisprosesseilla ja -malleilla uudistus aiotaan tehdä mahdolliseksi ja toimivaksi, mitä haasteita on edessä sekä mitkä ovat johtamisperiaatteet.

​Turun yliopiston tiedote 19.1.2017

Sote- ja maakuntauudistus on suurimpia hallinnon ja toimintatapojen uudistuksia, mitä Suomessa on tehty. Uudistus koskettaa laajasti myös sote-toiminnan ohjaus- ja johtamisprosesseja kaikilla eri tasoilla. Turun kauppakorkeakoulun järjestämässä SOTE ‒ Ratkaisun avaimet ohjauksessa ja johtamisessa? -aamupäiväseminaarissa asiantuntijat uudistuksen eri tasoilta keskustelevat sote-uudistuksesta johtamisen näkökulmasta.

Median edustajat ovat tervetulleita osallistumaan seminaariin.

Aika: perjantai 27.1.2017 kello 8.45‒12
Paikka: Turun kauppakorkeakoulu (Rehtorinpellonkatu 3, 20500 Turku), Osuuskauppa-sali
Ohjelma:

Seminaarin puheenjohtajana toimii toimittaja Tiina Merikanto, Yle

klo 8.45 aamupala, Mercatori

klo 9.30 Tervetuloa
dekaani Markus Granlund, Turun kauppakorkeakoulu

Sote-uudistuksen tiekartta: mitä ja miksi?
kansanedustaja Annika Saarikko

Muutosjohtamisen alueellinen näkökulma