Mediakutsu: Turun yliopiston Intoa!-yrittäjyystekopalkinnon voittaja julkistetaan 2.5.

27.04.2016

Turun yliopisto jakaa ensimmäisen Intoa!-yrittäjyystekopalkinnon 2.5.2016 yliopiston yrittäjyyspäivänä. Palkinnon suuruus on 30 000 euroa, ja sen pääyhteistyökumppani on TOP-säätiö. Tilaisuudessa kuullaan myös kilpailun TOP 5 -ehdokkaiden pitchaukset omasta toiminnastaan.

​Turun yliopiston tiedote 27.4.

Lukuvuoden 2015‒2016 palkinnon jakavat Turun yliopiston rehtori Kalervo Väänänen ja TOP-säätiön toimitusjohtaja, kauppaneuvos Olli-Pekka Saario kello 14.00 alkaen Turun kauppakorkeakoulun Elovena-salissa (Rehtorinpellonkatu 3, 20500 Turku). Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleita tilaisuuteen.

Ennen palkinnon voittajan julkistamista tilaisuudessa kuullaan raadin valitsemien viiden parhaan ehdokkaan pitchaukset eli tekijöiden tiiviit esitykset omasta toiminnastaan.

Palkinto myönnetään teolle, joka on onnistuneesti ja oma-aloitteisesti edistänyt yrittäjämäistä asennetta ja toimintaa Turun yliopistossa, esimerkiksi yrittäjyyskoulutusta tai elinkeinoelämäyhteistyötä.

Voittajan valitsee raati, johon kuuluvat Kalervo Väänäsen ja Olli-Pekka Saarion lisäksi Turun yliopiston kehitysjohtaja Riitta Mustonen ja yrittäjyyden professori Jarna Heinonen.

Ehdokkaat Intoa!-palkinnon saajaksi kerättiin yliopistoyhteisöltä. Ehdotuksia tuli yhteensä 33, ja ne edustavat kaikkia Turun yliopiston seitsemää tiedekuntaa.

>> Intoa!-yrittäjyystekopalkinto: http://www.yrittajyysyliopisto.fi/intoa/

Lisätietoa:
yrittäjyysasiamies Kirsi Peura, Turun yliopisto, p. 050 502 7075, kirsi.peura@utu.fi
yrittäjyysasiamies Mikko Pohjola, Turun yliopisto, p. 041 437 2044, mikko.pohjola@utu.fi

Luotu 27.04.2016 | Muokattu 27.04.2016