Mediatilaisuus: Jelena Pahomovan näyttely Turun kasvitieteellisessä puutarhassa

04.09.2014

Moskovalaisen taiteilijan Jelena Pahomovan kollaasinäyttely Metamorphosis on esillä Turun kasvitieteellisessä puutarhassa 3.9. –12.10. Media on tervetullut puutarhalle (Ruissalon puistotie 215) tapaamaan taiteilija Jelena Pahomovaa perjantaina 5.9. kello 10.15 osoitteeseen Ruissalon puistotie 215.

​Turun yliopiston tiedote 4.9.2014

Pahomova yhdistelee kollaasitaiteessaan erilaisia, sekä luonnon että ihmistoiminnan synnyttämiä, materiaaleja. Hän ei halua teoksillaan järkyttää tai pyrkiä valheellisen kauniiseen lopputulokseen vaan hänen tavoitteenaan on olla selkeä ja ymmärrettävä.

Pahomovalla on ollut lukuisia yksityisnäyttelyitä Venäjällä ja Suomessa, hän on myös osallistunut useisiin kansainvälisiin näyttelyihin Moskovassa, Helsingissä ja Genovassa.

Näyttelyn järjestävät Turun Venäjän pääkonsulaatti ja Turun yliopiston kasvitieteellinen puutarha.

Luotu 04.09.2014 | Muokattu 26.07.2021