Mestarikurssille metsästetään lupaavia proosakäsikirjoituksia

04.02.2016

Turun yliopiston luovan kirjoittamisen kannatusyhdistys järjestää huhti-marraskuussa 2016 maksullisen mestarikurssin. Kurssi tarjoaa käsikirjoitusta työstävälle kirjoittajalle erinomaisen tilaisuuden saada palautetta ja opastusta kirjallisuusalan huippuammattilaisilta.

​Turun yliopiston tiedote 4.2.2016

Kurssin varrella osanottajia sparraavat kustannustoimittajat Samuli Knuuti, Päivi Koivisto ja Salla Pulli sekä kirjailijat Petri Tamminen, Vilja-Tuulia Huotarinen, Johanna Venho ja Iida Rauma.

Kurssin aluksi osallistuja saa käsikirjoituksestaan huolella laadittua palautetta kustannustoimittajalta. Tämän jälkeen käsikirjoituksia työstetään vuorovaikutuksessa kirjailijatutorien kanssa kohti henkilökohtaista tavoitetta.

Tukea kirjoitustyöhön tarjoavat myös sanataideopettajien ohjaamat vertaisryhmätapaamiset. Kirjoittajaidentiteettiä vahvistavat vertaisryhmätapaamiset innostavat ja antavat kirjoitusprosessille rytmin.

Haku käynnissä nyt

Suosittu mestarikurssi järjestetään nyt jo kuudetta kertaa. Kurssille haetaan lupaavia proosakäsikirjoituksia.

Kurssille haetaan lähettämällä käsikirjoitus tai sen osa viimeistään 24.3.2016 mennessä.

Kurssi alkaa 23.4.2016 ja päättyy 19.11.2016. Kontaktiopetuspäiviä järjestetään viisi. Osallistumismaksu on 1 250 euroa.

Tarkat hakuohjeet ja kurssin ohjelma: www.luovuksissa.com

Luotu 04.02.2016 | Muokattu 11.08.2021