Pääkirjastossa 17.9. tutkimushankkeeseen liittyvä keskustelutilaisuus kummista kokemuksista

12.09.2017

Turun pääkirjasto järjestää Turun päivänä, sunnuntaina 17.9.2017 kirjaston Studiossa klo 15.00 keskustelutilaisuuden. Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton.

​Turun yliopiston tiedote 12.9.2017

Keskustelutilaisuudessa julkistetaan Mielen rajoilla – arjen kummat kokemukset -kirja, jonka toimittajina ovat Turun yliopistossa työskentelevät tutkimusjohtaja Marja-Liisa Honkasalo ja yliopisto-opettaja Kaarina Koski.

Kirja pohjautuu Mieli ja toinen-tutkimushankkeen tutkijoiden saamaan laajaan kirjeaineistoon, jossa kirjoittajat kertovat, mitä arkiymmärryksen ylittävät kokemukset heille merkitsevät.

Pääkirjaston Studiossa pidetään paneelikeskustelu, johon osallistuu teoksen kirjoittajia. Paneelia vetää kirjailija Niina Repo.

Uutinen kirjasta: http://www.utu.fi/fi/Ajankohtaista/Uutiset/Sivut/Uutuuskirja-halventaa-kummiin-kokemuksiin-liittyvia-ennakkoluuloja.aspx

Lisätietoja:
tutkimusjohtaja Marja-Liisa Honkasalo