Professoriluennoilla pureudutaan johtamiseen ja huokoiseen piihin

08.02.2018

Johtamisen ja organisoinnin professori Satu Teerikangas puhuu johtamisesta ja muutoksesta Turun yliopiston professoriluennolla keskiviikkona 14.2. Toisena luennoitsijana on farmaseuttisen fysiikan professori Jarno Salonen, joka pureutuu huokoiseen piihin lääkeannostelussa.

​Turun yliopiston tiedote 8.2.1018

Satu Teerikangas aloitti Turun yliopiston johtamisen ja organisoinnin professorina helmikuussa 2017. Hänen keskeisimpiä tutkimusaiheitaan ovat muutoksen johtaminen, yritysostojen integraatio, kestävyysmuutos, maailmaa muuttava toimijuus, muutosagentit, kollegiuus sekä työssä virittyneisyys.

Jarno Salonen aloitti taloustieteen farmaseuttisen fysiikan professorina Turun yliopistossa joulukuussa 2017. Hänen keskeisimpiä tutkimusaiheitaan ovat huokoisen piin käyttö lääkeannostelussa, radioterapiassa ja kuvantamisessa sekä huokoiseen piihin perustuvien optisten monikerrosrakenteiden käyttö sensorisovelluksissa.

Turun yliopistossa järjestetään noin kerran kuukaudessa professoriluennot, joissa uudet professorin astuvat perinteisen tavan mukaisesti tehtäväänsä pitämällä julkisen, yleiskielisen luennon. Luennot ovat avoimia kaikille aiheesta kiinnostuneille. Keskiviikon 14.2. professoriluento pidetään Turun yliopiston kauppakorkeakoulun (Rehtorinpellonkatu 3) Osuuskauppa-salissa kello 18:sta lähtien.

Lisätietoja: viestintäjohtaja Anne Paasi, p. 040 735 4858, anne.paasi@utu.fi

Luotu 08.02.2018 | Muokattu 08.02.2018