Seminaari avoimesta innovoinnista kauppakorkeakoululla 6.5.

02.05.2013

Millaiset liiketoimintamallit sopivat avoimeen innovointiin? Miten verkostoissa tapahtuvaa innovointia johdetaan ja kaupallistetaan?

​Turun yliopiston tiedote 2.5.2013

Kauppakorkeakoululla järjestetään seminaari avoimesta innovoinnista maanantaina 6.5. kello 14.00‒16.15 (Turun kauppakorkeakoulu, Osuuskauppa-sali, Rehtorinpellonkatu 3).

Alan huippuasiantuntija, professori Solomon Darwin (UC Berkeley, Haas School of Business) puhuu tilaisuudessa avoimista innovaatioista ja liiketoimintamalleista.

Lisäksi kauppakorkeakoulun tutkijat esittelevät seminaarissa aiheeseen liittyvää tutkimustaan. Käsiteltäviä aiheita ovat liiketoimintaverkostoissa tapahtuvan innovoinnin johtamisen haasteet sekä verkostojen rooli innovaatioiden kaupallistamisessa.

Avaus, professori Aino Halinen-Kaila, Turun kauppakorkeakoulun varajohtaja

Innovating in business networks ‒ Managerial dilemmas
tutkijatohtori Elina Jaakkola

Insights on innovation commercialization: the role of networks and required competences
tutkijatohtori Leena Aarikka-Stenroos

Open innovations and business models
professori Solomon Darwin, Haas School of Business, University of California, Berkeley

Päätös, johtaja Aki Koponen, CCR Tutkimuspalvelut

Tilaisuuden järjestää Turun yliopiston kauppakorkeakoulun CCR Tutkimuspalvelut. Osana professori Darwinin vierailua yksikkö järjestää innovaatioaiheisen työpajan Turun alueen yrityksille.

Solomon Darwin kuuluu johtaviin asiantuntijoihin avointen innovaatioiden ja niiden ympärille rakentuvien liiketoimintamallien alalla. Hän johtaa Haas School of Businessin innovaatiofoorumia.

Luotu 02.05.2013 | Muokattu 17.11.2020