Suomen Akatemian hallitus vierailee Turussa 26.–27.8.

25.08.2015

Turun vierailunsa aikana Akatemian hallitus pitää kokouksia ja kuulee Suomen Akatemian rahoittamien tutkijoiden esityksiä tutkimusaiheistaan.

​Turun yliopiston tiedote 25.8.2015

Suomen Akatemian hallitus ja johtajisto on ottanut tavakseen tehdä vierailuja Suomen eri yliopistokaupunkeihin. Turun vierailun 26.–27.8.2015 ohjelmassa on hallituksen kokouksen lisäksi Turun yliopistoon ja Åbo Akademihin tutustumista sekä Akatemian rahoittamien tutkijoiden tapaamista.

Vierailulle osallistuu hallituksen puheenjohtaja, professori Heikki Ruskoaho (Helsingin yliopisto), varapuheenjohtaja, tutkimusjohtaja Leena Suurpää (Nuorisotutkimusseura) ja neljä hallituksen jäsentä.  Hallituksen lisäksi Turussa vierailevat neljän tieteellisen toimikunnan puheenjohtajat sekä Akatemian johtajisto pääjohtaja Heikki Mannilan johdolla.

Luotu 25.08.2015 | Muokattu 05.08.2021