Teknologia tutuksi itse kokeilemalla – teknologian esittelypäivä PK-yrityksille

01.02.2017

Porissa järjestetään PK-yrityksille suunnattu teknologian esittelypäivä, jossa esitellään tuotantoa ja suunnittelua lähellä olevaa uudenlaista teknologiaa. Tilaisuudessa esiteltävien 3D-skannaustoteutusten ja konenäön toivotaan herättävän uusia ideoita ja käynnistävän pitkäkestoista tuotekehitystä liiketoiminnan kehittämiseksi.

​Turun yliopiston tiedote 1.2.2017

Esittelypäivässä yrittäjät pääsevät itse kokeilemaan uuden teknologian laitteita ja asiantuntijat ovat paikalla vastaamassa kysymyksiin. Tilaisuudessa herätellään ajatuksia myös pikapuheenvuoroilla, joissa muun muassa kerrotaan, miten korkeakoulut voivat olla pienyrittäjän teknologian kehittämisen tukena.

Median edustajat ovat tervetulleita tilaisuuteen.
Aika: Keskiviikko 8.2.2017 klo 12.00-15.00
Paikka: SAMK Tiedepuisto 3, Pori, Cafe Agora ja Auditorio

Päivä on suunnattu erityisesti meriklusterin parissa toimiville PK-yrityksille, mutta kaikki aiheesta kiinnostuneet satakuntalaiset yrittäjät ovat lämpimästi tervetulleita tilaisuuteen. Teknologian esittelypäivä toteutetaan yhteistyössä Turun Yliopiston Technology Research Centerin ja Satakunnan ammattikorkeakoulun kanssa.

Tilaisuuden ohjelma: http://blogit.utu.fi/meriosaajat/tapahtumat/

Teknologian esittelypäivä järjestetään osana Meriosaajat-hanketta, jonka tavoitteena on edistää uusien teknologioiden hyödyntämistä ja käyttöönottoa ja näin auttaa pienyrityksiä löytämään uusia ratkaisuja omaan liiketoimintaansa.

Lisätiedot: projektipäällikkö Johanna Vuorenmaa, Turun yliopisto, Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskus, p. 044 571 0918, johanna.vuorenmaa@utu.fi

**

Kaikki Turun yliopiston tiedotteet: www.utu.fi/tiedotteet