Teknologia tutuksi itse kokeilemalla – teknologian esittelypäivä PK-yrityksille Raumalla 23.5.

18.05.2017

​Turun yliopiston tiedote 18.5.2017

Raumalla järjestetään PK-yrityksille suunnattu teknologian esittelypäivä, jossa esitellään tuotantoa ja suunnittelua lähellä olevaa uudenlaista teknologiaa. Tilaisuudessa esiteltävien 3D-skannaustoteutusten, virtuaalilasisovellusten ja konenäön tarkoitus on herättää uusia ideoita ja mahdollisesti jopa käynnistää pitkäkestoista tuotekehitystä liiketoiminnan kehittämiseksi. Yrittäjät pääsevät itse kokeilemaan uuden teknologian laitteita asiantuntijoiden opastuksella.  Median edustajat ovat tervetulleita tilaisuuteen!

Aika: tiistai 23.5.2017 klo 12.00-15.00
Paikka: SAMK merikampus Rauma, Suojantie 2. Auditorio ja aulatilat

Tilaisuudessa herätellään ajatuksia myös pikapuheenvuoroilla, joissa on mukana yrityscaseja teknologian hyödyntämisestä, sekä kerrotaan, miten korkeakoulut voivat olla pienyrittäjän teknologian kehittämisen tukena.

Päivä on suunnattu erityisesti meriklusterin parissa toimiville yrityksille, mutta kaikki aiheesta ja teknologiasta kiinnostuneet satakuntalaiset ovat lämpimästi tervetulleita tilaisuuteen. Teknologian esittelypäivä toteutetaan yhteistyössä Turun yliopiston merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskuksen, tulevaisuuden teknologioiden laitoksen ja Satakunnan ammattikorkeakoulun kanssa.

Tilaisuuden ohjelma: http://blogit.utu.fi/meriosaajat/tapahtumat/

Teknologian esittelypäivä järjestetään osana Meriosaajat-hanketta, jonka tavoitteena on edistää uusien teknologioiden hyödyntämistä ja käyttöönottoa ja näin auttaa pienyrityksiä löytämään uusia ratkaisuja omaan liiketoimintaansa.

Lisätiedot:
projektipäällikkö Johanna Vuorenmaa
Turun yliopisto, Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskus
p. 044 571 0918, johanna.vuorenmaa@utu.fi

Luotu 18.05.2017 | Muokattu 18.05.2017