Toimitusjohtaja Risto Lammintausta valittiin Yliopistoseuran hallitukseen

13.11.2015

​Turun yliopiston tiedote 13.11.2015

Turun Suomalainen Yliopistoseura valitsi syyskokouksessaan hallituksen uudeksi jäseneksi Forendo Pharman toimitusjohtajan LKT Risto Lammintaustan

– Koska yliopisto ja yliopistolaiset ovat pitkään olleet tärkeä osa elämänpiiriäni, olin valmis tulemaan mukaan. Toivon Yliopistoseuran voivan vaikuttaa siihen, että yliopisto on tulevaisuudessa entistäkin tärkeämpi osa yhteisöämme. Haluankin kannustaa yliopistoa ja yrityksiä yhteistyöhön yhteiskunnallisen vaikuttavuuden parantamiseksi, Lammintausta toteaa.

Turun Sanomien päätoimittaja Riitta Monto valittiin uudelleen puheenjohtajaksi vuodelle 2016. Toimitusjohtaja Kari Meltovaaralle tuli hallitusvuodet täyteen. Hänet valittiin uudeksi jäseneksi seuran neuvottelukuntaan. Neuvottelukunnan puheenjohtajaksi valittiin toistamiseen pankinjohtaja Satu Astala.
Luotu 13.11.2015 | Muokattu 09.08.2021