Top Management Forum 27.3.2014: Johtamisesta avaimet uuteen kasvuun

20.03.2014

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun johtamiskoulutuksen vuosittainen Top Management Forum järjestetään torstaina 27.3.2013 kauppakorkeakoululla (Osuuskauppa-sali, Rehtorinpellonkatu 3, 20500 Turku).

​Turun yliopiston tiedote 20.3.2014

Seminaarin teemana on "Mihin menet suomalainen työelämä? ‒ Johtamisesta avaimet uuteen kasvuun”. Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleet tilaisuuteen.

Seminaarin järjestävä johdon kouluttaja TSE exe haluaa teemavalinnalla herätellä kutsuvierasyleisöä pohtimaan, mistä hyvä tekemisen meininki työpaikoilla syntyy.

‒ Puhujavieraamme tulevat kasvavista ja kannattavista yrityksistä, joissa johdetaan ja tehdään asioita valtavirrasta poikkeavalla tavalla, sanoo TSE exen johtaja Kirsi Kostia.

Tilaisuuden ohjelma alkaa kello 13.00 ja sitä edeltävät ilmoittautuminen ja salaattilounas kello 12.00 alkaen. Noin kello 15.20 julkistetaan vuoden johtaja ja johtamiskouluttaja. Seminaariin on kutsuttu Varsinais-Suomen yritysten päättäjiä sekä TSE exen johtamiskoulutusohjelmista valmistuneita.

Ohjelma (klo 13.00‒17.00)

Tervetuloa
Kirsi Kostia, johtaja, TSE exe

Kasvuyrittäjyys ja startup-sijoittaminen tulevaisuuden tekijänä
Inka Mero, yrittäjä, KoppiCatch Oy

Johtaminen ja työnteko Euroopan parhaassa työpaikassa
Hanno Nevanlinna, kulttuurijohtaja, Futurice Oy

Vuoden johtajan palkitseminen
Vuoden johtamiskouluttajan palkitseminen

Voiko konepaja kasvaa ja kansainvälistyä nyky-Suomessa?
Mauri Kontu, toimitusjohtaja, Vahterus Oy

Muuttuva työ ‒ hyödyntämätön mahdollisuus?
Jarna Heinonen, yrittäjyyden professori, Turun kauppakorkeakoulu

Luotu 20.03.2014 | Muokattu 19.07.2021