​TSE exe valitsi Ascom Miratelin Janne Kostamon vuoden johtajaksi

27.03.2014

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun johtamiskoulutusyksikkö jakoi 27.3.2014 järjestetyssä Top Management Forumissa vuoden johtajan ja johtamiskouluttajan tunnustukset.

Turun yliopiston tiedote 27.3.2014

Vuoden johtajaksi valittiin Ascom Miratel Oy:n toimitusjohtaja Janne Kostamo. Johtamiskouluttaja TSE exe haluaa korostaa valinnalla yrittäjämäistä johtajuutta ja pitkäjänteisyyttä.

‒ Janne Kostamolla on yrittäjätausta Miratelista, ja hän on yrityskaupan jälkeen jatkanut Ascom Miratelin luotsaamista yrittäjämäisellä, tulevaisuuteen katsovalla ja innovatiivisella otteella. Kostamon johtamistapaa on luonnehdittu lempeän määrätietoiseksi ja välittäväksi. Executive MBA Turku -ohjelman suorittaneena hän myös suhtautuu myönteisesti kouluttautumiseen ja kehittämiseen, perustelee TSE exen johtaja Kirsi Kostia.

Vuoden johtamiskouluttaja panostaa oppimisen vaikuttavuuteen

Vuoden 2014 johtamiskouluttaja on yliopistotutkija Peter Zettinig kauppakorkeakoulun markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitokselta. Valintaperusteissa kiitellään Zettinigiä tavasta, jolla hän tuo oman erityisosaamisalueensa, kansainvälisen liiketoiminnan, kysymykset konkreettiselle tasolle. Zettinig on myös aktiivisesti osallistunut eMBA Turku -ohjelman strategiseen kehittämiseen.

‒ Peter Zettinig panostaa oppimisen vaikuttavuuteen ja on kiinnostanut sen jatkuvasta kehittämisestä. Hänen kykynsä saada aikaan hedelmällistä vuorovaikutusta ryhmissään ja tehdä abstrakteistakin aiheista ymmärrettäviä näkyy siinä erinomaisessa palautteessa, jota hän kouluttajana saa koulutuksiimme osallistuvilta.

Vuoden johtajan ja johtamiskouluttajan valinnat julkistettiin torstaina 27.3.2014 kauppakorkeakoululla järjestetyssä Top Management Forum -seminaarissa. Tunnustukset jaettiin tänä vuonna kolmatta kertaa.

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun TSE exe on johdon, asiantuntijoiden ja organisaatioiden kehittäjä, joka yhdistää toiminnassaan uusimman akateemisen tutkimustiedon vahvaan käytännön yrityselämän tuntemukseen.

Luotu 27.03.2014 | Muokattu 19.07.2021