Turku Agile Day johdattaa ketterän ohjelmistokehityksen saloihin

07.05.2014

Suomen suurin ketterien ohjelmistokehitysmenetelmien konferenssi Turku Agile Day järjestetään nyt kuudetta kertaa. 12.–13. toukokuuta järjestettävän tapahtuman organisoijia yhdistää kiinnostus uusiin tapoihin luoda ja toteuttaa projekteja sekä oppia uutta. Median edustajat ovat tervetulleita tapahtumaan!

​Turun yliopiston tiedote 7.5.2014

Turku Agile Day -konferenssin järjestäjäjoukko koostuu pääosin Turun yliopiston IT-laitoksen opiskelijoista. Konferenssi keskittyy ketteriin ohjelmistokehitysmenetelmiin liittyviin kysymyksiin. Turku Agile Dayn tapahtumapaikkana toimii ICT-talo (Joukahaisenkatu 3–5, Turku).

Tapahtumaan odotetaan noin 200 vierasta, joista suurin osa on Turun alueen IT-yrityksistä ja IT-alan oppilaitoksista.

– Turku Agile Day on intohimoisten, alasta ja oman osaamisensa kehittämisestä kiinnostuneiden ihmisten rento konferenssi. Tarkoituksemme on synnyttää puheenvuoroja, jotka saavat osallistujat näkemään työnsä uudella tavalla, mutta myös tuomaan koko organisaatioonsa uutta osaamista, tapahtumaa järjestävän Turku Agile Group ry:n puheenjohtaja, Turun yliopistossa opiskeleva Ville Manninen sanoo.

Tämän vuoden keynote-puheenvuorot pitävät Bob Marshall ja Bjarte Bogsnes, jotka molemmat tunnetaan alaa eteenpäin vievinä keskustelijoina.

– Luvassa on upeita puheenvuoroja esimerkiksi motivaatiosta, työtehokkuudesta ja työhyvinvoinnista – teknologiapuoltakaan unohtamatta, Manninen lupaa.

Luotu 07.05.2014 | Muokattu 20.07.2021