Turun yliopisto avaa lukuvuotensa 4.9.

01.09.2014

​Yliopiston uusi lukuvuosi käynnistyy perinteisenä avajaispäivänä torstaina 4.9. Avajaiskarnevaalit ovat käynnissä Yliopistonmäellä klo 12–15.

Turun yliopiston tiedote 1.9.2014

Avajaiskarnevaalin ohjelmaan kuuluvat musiikin, tanssin ja teatteriesitysten lisäksi rehtori Kalervo Väänäsen, vararehtori Riitta Pyykön, professori Jussi Tapanin ja ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtaja Jussi Niemisen tervehdykset. Tilaisuudessa julkistetaan vuoden opettaja ja opintojakso.

Yliopistonmäellä on yliopiston yksiköiden esittelyjä sekä lähes 60 Turun yliopiston ylioppilaskunnan aine- ja harrastejärjestön esittelypistettä. Sateella tapahtuma pidetään Luonnontieteiden talo I:n aulassa.

Avajaispäivän virallinen ohjelma jatkuu jumalanpalveluksella Turun tuomiokirkossa klo 15.15 alkaen ja sen jälkeen pidetään avajaisjuhla yliopiston päärakennuksessa, Yliopistonmäellä.

Luotu 01.09.2014 | Muokattu 26.07.2021