Turun yliopisto avaa lukuvuotensa torstaina 3.9.

24.08.2015

Yliopiston lukuvuoden avajaispäivän 3.9.2015 ohjelmaan kuuluu avajaiskarnevaali, jumalanpalvelus ja avajaisjuhla.

​Turun yliopiston tiedote 24.8.2015

Karnevaalien ohjelmassa klo 12–14 on muun muassa vuoden opettajan, opintojakson ja kieliteon palkitseminen, rehtori Kalervo Väänäsen tervehdys, apulaisprofessori Suvi Salmenniemen puheenvuoro, musiikkia ja muuta ohjelmaa.

Avajaiskarnevaali on yliopiston ja Turun yliopiston ylioppilaskunnan (TYY) yhdessä vuosittain järjestämä tapahtuma uusille ja vanhoille opiskelijoille sekä yliopiston henkilökunnalle. Infopisteissä ympäri Yliopistonmäkeä voi tutustua yli 50 TYY:n alayhdistykseen, harrastusmahdollisuuksiin ja palveluihin kampuksella.

Sateisen sään yllättäessä karnevaali järjestetään Yliopistonmäellä Luonnontieteiden talo I:n aulatiloissa.

Avajaispäivän virallinen ohjelma jatkuu jumalanpalveluksella Turun tuomiokirkossa klo 15.15 alkaen, jonka jälkeen vietetään avajaisjuhla päärakennuksessa Yliopistonmäellä.

Luotu 24.08.2015 | Muokattu 05.08.2021