Turun yliopisto järjestää infoillan abeille ja heidän vanhemmilleen

28.10.2016

Korkeakouluopiskelusta ja erityisesti yliopisto-opiskelusta kiinnostuneiden abiturienttien vanhemmille järjestetään infoilta Turun yliopistolla torstaina 3.11. Myös abit ovat tervetulleita tapahtumaan.

​Turun yliopiston tiedote 28.10.2016

Infoilta pidetään Educarium-rakennuksessa Assistentinkatu 5:ssä. Kello 17:sta lähtien Educariumin aulassa voi eri tiedekuntien ja yliopiston muiden yksiköiden infopisteistä tiedustella hakemiseen ja yliopiston opiskeluun liittyvistä asioista.

Kello 18.15 alkavat esitykset vararehtori Riitta Pyykön avauksen jälkeen. Opiskelija- ja hakijapalveluiden päällikkö Henriikka Salminen kertoo yliopistoon hakemisesta ja yliopisto-opiskelun luonteesta, Turun yliopiston työelämäpalvelujen suunnittelija Pilvi Lempiäinen tutustuttaa aiheeseen Yliopistotutkinnolla työelämään - totta vai tarua? Esitykset päättää sosiaalitieteiden opiskelija Kiira Järvisilta kertomalla opiskelijan arjesta ja opiskeluelämästä.

Tilaisuus on kaikille avoin.

Toivomme, että voisitte välittää tietoa infoillasta medioidenne kautta.

Lisätietoa: Opiskelija- ja hakijapalveluiden päällikkö Henriikka Salminen, henriikka.salminen@utu.fi, 02 333 6074.

Luotu 28.10.2016 | Muokattu 28.10.2016