Turun yliopisto kutsuu abien vanhemmat infoiltaan 5.11.

03.11.2015

Turun yliopisto järjestää yliopisto-opiskelusta kiinnostuneille Turun ja lähiseudun lukioiden abiturienteille ja heidän vanhemmilleen yhteisen infoillan 5.11.

​Turun yliopiston tiedote 3.11.2015

Aika: 5.11.2015 kello (17) 18.15‒19.45
Paikka: Turun yliopisto, Educarium, Assistentinkatu 5

Infoillassa käsitellään yliopistoon hakemista ja yliopisto-opiskelun luonnetta, yliopistotutkinnon merkitystä työelämässä sekä opiskeluelämää. Ennen saliohjelmaa paikalla on kello 17.00 alkaen tiedekuntien ja muiden yliopistoyksiköiden infopisteitä, joilla voi keskustella opiskelusta ja hakemisesta yliopiston asiantuntijoiden kanssa.

Ohjelma 18.15‒19.45, EDU1-luentosali:

Tilaisuuden avaus, Turun yliopiston alumni Jaana Halin

Yliopistoon hakeminen ja yliopisto-opiskelun luonne, opiskelija- ja hakijapalveluiden päällikkö Nea Särkikoski

Yliopistotutkinnolla työelämään - totta vai tarua?, suunnittelija Pilvi Lempiäinen, Turun yliopiston työelämäpalvelut

Opiskelijan arki ja opiskeluelämää, lääketieteen opiskelija Katariina Hänninen

Tilaisuus on järjestetty kahtena vuonna aiemmin, ja illoissa on ollut paljon osallistujia.

‒ Keksimme kutsua vanhemmat yliopistolle, kun meillä ei ollut mahdollisuutta kiertää lukioiden vanhempainilloissa niin paljon kuin kysyntää olisi. Infoillat on koettu todella hyödyllisiksi, kertoo Turun yliopiston opiskelija- ja hakijapalveluiden päällikkö Nea Särkikoski.

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Lämpimästi tervetuloa!

Luotu 03.11.2015 | Muokattu 06.08.2021