Turun yliopisto kutsuu abit tutustumaan opiskeluun yliopistossa

12.01.2015

Turun yliopisto on kutsunut abiturientit tutustumaan yliopisto-opiskeluun torstaina 15.1. Media on tervetullut tapahtumaan muun muassa kuulemaan täysin uudistuneesta hakuprosessista.

​Turun yliopiston tiedote

Abi-päivä alkaa torstaina 15.1. kello 9 ja päättyy kello 13. Päivän aikana on mahdollista saada tietoa eri tiedekuntien opiskelumahdollisuuksista ja valintaperusteista sekä tutustua opiskelijaelämään.

Publicumin ja Educariumin auloissa on tiedekuntien ja avoimen yliopiston neuvontapisteet, joissa voi keskustella tarkemmin opinnoista ja hakeutumisesta opintoihin. Turun yliopiston ylioppilaskunnan alayhdistykset ovat mukana omilla esittelypisteillään kertomassa opiskelusta ja opiskelijaelämästä. Luentosaleissa esittäytyvät eri tiedekunnat.

Monet koulutusalat tarjoavat vierailumahdollisuuden omassa yksikössään ja samalla yksityiskohtaisempaa tietoa kyseisellä alalla opiskelusta.

Luotu 12.01.2015 | Muokattu 29.07.2021