Turun yliopisto kutsuu abit tutustumaan yliopisto-opiskeluun

11.01.2016

Abiturientit tutustuvat Turun yliopiston tarjoamiin opiskelumahdollisuuksiin torstaina 14.1.2016.

​Turun yliopiston tiedote 11.1.2016

Median edustajat ovat tervetulleita paikalle.
Aika: 14.1.2015 klo 9–13
Paikka: Publicum (Assistentinkatu 7) ja Educarium (Assistentinkatu 5)

Abi-päivässä nuoret saavat tietoa eri tiedekuntien opiskelumahdollisuuksista ja valintaperusteista sekä tutustuvat opiskelijaelämään.

Publicumin aulassa on tiedekuntien ja avoimen yliopiston neuvontapisteitä, joissa voi keskustella tarkemmin opinnoista ja yliopistoon hakemisesta. Turun yliopiston ylioppilaskunnan alayhdistykset ovat mukana omilla esittelypisteillään kertomassa opiskelusta ja opiskelijaelämästä. Eri tiedekunnat esittäytyvät Publicumin ja Educariumin luentosaleissa.

Monet koulutusalat tarjoavat lisäksi mahdollisuuden vierailla tiloissaan, jolloin voi samalla perehtyä yksityiskohtaisemmin opiskeluun kyseisellä alalla.

Luotu 11.01.2016 | Muokattu 10.08.2021