Turun yliopisto kutsuu abiturientit kylään 14.1.

08.01.2014

Turun yliopiston perinteistä ABI-päivää vietetään tiistaina 14. tammikuuta. Tuolloin abiturienteilla on mahdollisuus tutustua yliopiston monipuoliseen koulutustarjontaan. Median edustajat ovat tervetulleita tapahtumaan!

​Turun yliopiston tiedote 8.1.2014

Paikalle odotetaan noin tuhatta abiturienttia. Päivän aikana lukiolaisille tarjotaan tietoa yliopiston kuuden tiedekunnan ja kauppakorkeakoulun opiskelumahdollisuuksista ja valintaperusteista. Tarjolla on myös tietoa opiskelijaelämästä monipuolisesti.

Esittelyluentojen lisäksi yliopiston yksiköt tarjoavat lukiolaisille mahdollisuuden osallistua oppiaine- ja laitosvierailuihin.

Suurin osa päivän tapahtumista järjestetään Publicum- ja Educarium-rakennuksissa (rakennukset T50 ja T47 kampuskartalla www.utu.fi/kartta) sekä Turun kauppakorkeakoululla (rakennus T57 kartalla www.utu.fi/kartta).

Luotu 08.01.2014 | Muokattu 14.07.2021