MOOC4ALL - verkko-oppimista yhdessä

18.01.2023

MOOC4ALL Innovative Model for Facilitating On-line Learning Success -hankkeen viimeistä edellinen partnerikokous pidettiin Brahea-keskuksen isännöimänä Turun Kupittaalla 17.-18.1. Kokouksessa keskityttiin tuotosten viimeistelyyn. Aiemmin työstetyn verkko-oppimisen mallin käsikirjaa käytiin läpi ja se tullaan kääntämään alkuperäisestä englanninkielisestä kaikille hankkeen partnerikielille eli bulgariaksi, kreikaksi, hollanniksi, italiaksi ja suomeksi. MOOC4ALL -verkko-oppimisen mallista (Social Model for Online Learning) on tekeillä myös mobiilisovellus, josta esiteltiin ja testattiin demoversiota. Tuotokset tulevat vapaasti saataville hankkeen päättyessä keväällä.

MOOC4ALL project results

MOOC4ALL-hanketta koordinoi bulgarialainen koulutusorganisaatio NC Future now. Partnerijoukko kokonaisuudessaan on moninainen edustaen erilaisia jatkuvan oppimisen organisaatioita. Koordinaattorin ja Turun yliopiston Brahea-keskuksen ohella mukana ovat seuraavat organisaatiot: EURO-NET, KAINOTOMIA, STANDO, sekä Krase Research and User Experience.

Luotu 18.01.2023 | Muokattu 18.01.2023