Avoimesta yliopistosta kasvatustieteiden tutkinto-opiskelijaksi

6.11.2023 klo 17.00 - 19.00
Tervetuloa avoimesta yliopistosta Turun yliopiston kasvatustieteiden tutkinto-opiskelijaksi -infotilaisuuteen!

Tilaisuudessa kasvatustieteiden tiedekunnan opintoneuvojat Dianette Vallanvaara ja Susanne Leväniemi kertovat kevään 2024 hauista. Lisäksi avoimen yliopisto-opetuksen kautta tutkinto-opiskelijaksi hakeutuneet opiskelijat Satu Möller ja Elise Pihlajaniemi kertovat omista opintopoluistaan, kokemuksistaan ja tavoitteistaan. Tilaisuudessa on mahdollisuus hakuun liittyville kysymyksille.

Hakuinfon sisältö:
• Tutkinto-ohjelmien esittely
• Yhteishaun väylät kandidaatin ja maisterin tutkintoihin (avoimen väylä, VAKAVA-koevalinta ja todistusvalinta sekä opettajankoulutuksien soveltuvuuskokeet)
• Valtakunnallinen monimuotokoulutus varhaiskasvatuksen opettajaksi -haku
• Maisterihakukohteet korkeakoulututkinnon suorittaneille
• Avoimen yliopiston opintojen jälkeen tutkinto-opiskelijaksi: opiskelijoiden kokemuksia

Tilaisuus järjestetään verkossa Zoomissa. Kopio osoite:

Tutustu Zoom-ohjeisiin!

Eija Siltari