Kasvatustieteiden tiedekunnan publiikki

8.6.2023 klo 14.00 - 16.00
Turun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta järjestää kasvatustieteiden laitokselta ja opettajankoulutuslaitokselta valmistuneille opiskelijoille publiikin eli valmistuneiden juhlan torstaina 8.6.2023 klo 14.15 Turun Akatemiatalon juhlasalissa.

Tiedekuntamme publiikkiin on lämpimästi kutsuttu kaikki kuluvana lukuvuonna 2022 - 2023 maistereiksi valmistuneet tai valmistuvat opiskelijat sekä varhaiskasvatuksen opettajan tutkinto-ohjelmasta kandidaateiksi valmistuneet tai valmistuvat opiskelijat, heidän läheisensä sekä tiedekunnan henkilökunta.

Publiikin ohjelma koostuu puheista ja musiikkiesityksistä. Tilaisuuden arvioitu kesto on noin 1-1,5 tuntia. Tilaisuuden ohjelma tarkempine ohjeineen lähetetään kaikille ilmoittautuneille sähköpostiin ilmoittautumisen päätyttyä.

Ilmoittauduthan publiikkiin alla olevalla lomakkeella 24.5.2023 mennessä.

Dianette Vallanvaara