Oikeustieteen avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijoiden tuutoritapaaminen

23.11.2023 klo 18.00 - 19.30
Tervetuloa oikeustieteellisen tiedekunnan avoimeen yliopisto-opetukseen osallistuville tarkoitettuun tuutorin ja opiskelijoiden tapaamiseen! Tilaisuuteen ovat tervetulleita opintoihin osallistuvien lisäksi myös opiskelun aloittamista harkitsevat.

Tilaisuudella aloitamme uudenlaisen opiskelijatuutoroinnin kokeilun, jossa avoimen yliopiston opintoihin osallistuvilla on mahdollisuus saada vertaistukea sekä toisiltaan että tuutorilta.

Tuutorina toimii syyslukukaudella 2023 oikeustieteellisen tiedekunnan tutkinto-opiskelija Julius Hella, joka on toiminut myös tutkinto-opiskelijoiden tuutorina. Juliuksella on omakohtaista kokemusta avoimen yliopiston opinnoista ja avoimen väylän hausta, sillä hän on itse aikanaan päässyt väylän kautta tutkinto-opiskelijaksi. Tutustu Juliuksen opiskelutarinaan!

Tuutori on tavattavissa Turun yliopistossa ja verkossa järjestettävässä tapaamisessa ja sen jälkeen sähköpostitse syyslukukauden ajan. Oikeustieteen opintoja sekä Turun yliopistossa että avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitoksissa suorittavat voivat kysyä tuutorilta neuvoja ja vinkkejä kaikenlaisiin opiskeluun liittyviin käytännön asioihin. Ideana on myös, että opiskelijat tutustuvat toisiinsa ja saavat tukea toisiltaan jakamalla ajatuksia ja kokemuksia opiskeluun liittyen.

Tilaisuus järjestetään oikeustieteellisen tiedekunnan tiloissa Caloniassa ja Zoomissa. Kopio osoite:

Tutustu Zoom-ohjeisiin!