Potentiaali-hankkeen loppuseminaari (Oodi, Helsinki & hybridi-tilaisuus)

Aika

25.5.2022 klo 9.00 - 12.00
Toimintamalleja, sovelluksia, videoita, harjoituksia ja menetelmiä – unohtamatta innokasta ja idearikasta yhteistyötä eri oppilaitosten ja toimijoiden välillä. Näistä kaikista muodostuu Potentiaali-hankkeen kolmevuotinen taival sukupuoli- ja kulttuuritietoisen ohjauksen parissa. Loppuseminaarissa pääset tutustumaan Potentiaali-hankkeen merkittävimpiin tuloksiin ja menetelmiin sekä kuulemaan eri asiantuntijoita koulutuksen ja ohjauksen kentältä.

Olet tervetullut paikan päälle tai osallistumaan verkon välityksellä. Ilmoittauduthan pikaisesti, sillä paikkoja Oodissa on rajoitetusti. Tarjoilujen järjestämiseksi pyydämme vahvistamaan osallistumistavan ilmoittautumisen yhteydessä. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille.