Tietotekniikan perusopinnot avoimena yliopisto-opetuksena

Tietotekniiikan perusopinnot (25 op) järjestetään avoimessa yliopistossa joustavina monimuoto- ja verkko-opintoina. Opinnot on mahdollista suorittaa verkossa lukuunottamatta kahden opintojakson Exam-tenttejä. Exam-tenttipalvelu on käytettävissä Turun lisäksi useissa muissa korkeakouluissa. Opinnot alkavat 28.8.2023.

Perusopinnoista voi opiskella myös yksittäisiä opintojaksoja: Johdatus tietotekniikkaan 5 op, Tekoälyn perusteet 2 op sekä Opiskelun ja työelämän tietotekniikka, Tieto-ja kyberturvallisuus 1 op.

Perusopinnot 25 op ja syyslukukaudella järjestettävät opintojaksot ovat maksuttomia kaikille.

Perusopinnot ovat tarjonnassa myös Tampereen kesäyliopistossa ja Vaasan kesäyliopistossa. Tentit voi suorittaa opistoissa. Kesäyliopistot voivat laskuttaa opinnoista oman maksunsa.

Aloitusinfo on tarkoitettu opintoihin ilmoittautuneille ja myös opiskelun aloittamista vielä harkitsevat ovat tervetulleita mukaan!

Infotilaisuuden ohjelma:
- Kenelle opinnot soveltuvat
- Opintojen tavoitteet ja sisältö
- Opintojen vastaavuus tutkinto-opinnoissa
- Opiskelukäytännöt ja opiskelun ohjaus
- Avoimen väylän haku

Infotilaisuus järjestetään Zoomissa osoitteessa (kopio osoite):

Tutustu Zoom-ohjeisiin.