ARTO ja Vaari poistuvat uudesta Volterista

26.11.2019

Kotimaisten artikkelien viitetietokanta ARTO

Kotimaisten artikkelien viitetietokanta ARTO lakkaa toimimasta itsenäisenä käyttöliittymänään ja on jatkossa haettavissa kansallisen Finnan kautta. Finnassa voit halutessasi rajata haun vain artikkelitietoihin.

ARTO-tietokanta poistuu myös Volter-tietokannasta. Turun yliopiston kirjaston lehtien saatavuus on edelleen haettavissa Volterin kautta.

Varastokirjaston Vaari-tietokanta

Volterin uudistuessa myös Varastokirjaston Vaari-tietokanta poistuu Volterista. Varastokirjasto on opetus- ja kulttuuriministeriön alainen valtakunnallinen kirjasto, joka palvelee maamme tieteellisiä, yleisiä ja muita kirjastoja. Varastokirjaston tehtävä on vastaanottaa ja säilyttää suomalaisista kirjastoista siirrettävää aineistoa sekä asettaa se tarvitsijoiden käyttöön.

Vaari-tietokantaa voit jatkossa käyttää osoitteessa https://vaari.finna.fi/.
Vaarin aineistoja voit tilata käyttöösi Turun yliopiston kirjaston kaukopalvelun kautta

Lisätietoja: tietopalvelu@utu.fi

Luotu 26.11.2019 | Muokattu 26.11.2019