Asiasana: Uutinen

Tämä sivu kokoaa asiasanaan liittyviä sisältöjä.

Opintoja avoimessa yliopistossa kesällä 2024

08.02.2024

Turun yliopiston avoimia yliopisto-opintoja voit opiskella myös kesällä - useimpia joustavasti ja itsenäisesti suoritettavina verkko-opintoina. Tarjontaan sisältyy kaikille maksuttomia opintoja.

Seminaarissa syvennyttiin lasten ja nuorten ADHD:n diagnosointiin ja hoitoon

18.03.2024

Turun yliopiston Lastenpsykiatrian tutkimuskeskus ja Suomen Akatemian tutkimuksen lippulaiva INVEST järjestivät perjantaina 15.3. kansallisen seminaarin, jossa keskityttiin lasten ja nuorten ADHD:n diagnosointiin ja hoitoon. Lasten ja nuorten ADHD-diagnoosit ovat olleet viime vuosina kasvussa Suomessa ja alueelliset erot ovat merkittäviä.

Ilmoittautuminen NCSB2024-konferenssiin on nyt avoinna!

18.03.2024

Toivotamme teidät lämpimästi tervetulleeksi osallistumaan NCSB2024-konferenssiin, joka järjestetään 29.5.-31.5.2024 Turun kauppakorkeakoululla. Konferenssin ohjelma sisältää muun muassa professori Maija Renkon ja professori Eero Vaaran mielenkiintoiset keynote-puheenvuorot, ajankohtaista tutkimusta yrittäjyyden alalta sekä ikimuistoisen konferenssi-illallisen Manillan kulttuuritehtaassa.

Kauppakorkeakoulun kirjaston palvelut laajenevat

18.03.2024

Kauppakorkeakoulun kirjaston remontti on ohi ja alakerran uusi tila ”Holvi” avataan kirjaston käyttäjille keskiviikkoiltapäivällä 20.3. Samalla koko Kauppakorkeakoulun kirjaston omatoimikäyttömahdollisuudet lisääntyvät: Turun yliopiston opiskelijat ja henkilökunta voivat jatkossa käyttää kirjaston tiloja ja lainata aineistoa entistä laajemmin aamusta iltaan.