Asiasana: Uutinen

Tämä sivu kokoaa asiasanaan liittyviä sisältöjä.

Opintoja avoimessa yliopistossa kesällä 2024

08.02.2024

Turun yliopiston avoimia yliopisto-opintoja voit opiskella myös kesällä - useimpia joustavasti ja itsenäisesti suoritettavina verkko-opintoina. Tarjontaan sisältyy kaikille maksuttomia opintoja.

COSMO-projekti aloittaa fireside chats -podcastsarjan

26.04.2024

“Fireside chats” kuvaili alkuaan presidentti Franklin D. Rooseveltin Amerikan kansalle pitämiä radiopuheita vuosien 1933 ja 1944 välillä. COSMO-projektissa fireside chats ovat lyhyitä podcasteja, joissa keskustellaan erilaisista näkökulmista nykyiseen ja tulevaan työelämään liittyen. Äänitteet löytyvät täältä.

Yhteistapahtuma kokosi asiantuntijat pohtimaan korkeakoulujen roolia EU:n kilpailukyvyn ja kestävyyden edistämisessä

25.04.2024

Turun korkeakoulut järjestivät yhteistyössä Brysselissä vaikuttavien suomalaisten ja pohjoismaisten kumppaneiden kanssa The Role of Higher Education Institutions in Securing the EU’s Competitiveness and Resilience -tapahtuman. Tilaisuus järjestettiin Brysselissä Euroopan komission lanseeraaman tutkimus- ja innovaatioviikon aikana.