Haku kansainväliseen tulevaisuudentutkimuksen maisteriohjelmaan on avoinna

08.01.2020

Turun yliopisto on kansainvälisillä koulutusohjelmillaan mukana kevään ensimmäisessä yhteishaussa, jonka hakuaika on 8.–22.1.2020. Hae mukaan tulevaisuudentutkimuksen maisteriohjelmaan 'Master's Degree Programme in Futures Studies' ja kouluttaudu ennakoinnin asiantuntijaksi!

Tulevaisuudentutkimuksen maisteriohjelmassa koulutetaan ennakoinnin asiantuntijoita, jotka toimivat mm. yritysten ja julkisorganisaatioiden kehitys-, ennakointi- ja asiantuntijatehtävissä niin Suomessa kuin kansainvälisellä areenalla. Tulevaisuudentutkimus tulee opiskelijalle tutuksi niin käsitteinä, näkökulmana, sekä työssä hyödynnettävinä menetelminä. Aiempi koulutus, työkokemus, valitut tulevaisuudentutkimuksen kurssit sekä sivuaineet antavat opiskelijalle mahdollisuuden kehittyä ainutlaatuiseksi ammattilaiseksi.

Englanninkieliset opinnot johtavat filosofian maisterin tutkintoon ja kestävät kaksi lukuvuotta.

Luotu 08.01.2020 | Muokattu 08.01.2020