Ilmoittautuminen UTUGS-kurssille "Information Resources and Tools for Research" alkaa 7.1.2019

14.12.2018

Information Resources and Tools for Research (3 ECTS) kurssilla opit etsimään, hallinnoimaan, arvioimaan ja päivittämään tietoa. Kurssin aikana opit mm. etsimään tehokkaammin tietoa oman alasi tietokannoista, hallitsemaan viitteitä (erit. RefWorks- tai Mendeley-ohjelmilla) ja luomaan datanhallintasuunnitelman (DMP).

​Kokonaan verkossa oleva kurssi on yksi Turun yliopiston tutkijakoulun (UTUGS) kursseista ja avoin kaikille Turun yliopiston jatko-opiskelijoille. Kurssi pidetään kahdesti vuodessa. Lisätietoa saat Peppi-järjestelmästä kurssikuvauksesta: https://opas.peppi.utu.fi/en/course/UGSB0001/5871

Ilmoittautuminen kurssille alkaa 7.1.2019 klo 8:00 ja ryhmät täyttyvät nopeasti, joten merkitse ajankohta kalenteriisi varmistaaksesi paikkasi!

Jos sinulla on kysyttävää, kysymyksiisi vastaa johtava informaatikko Leena Järveläinen (leena.jarvelainen@utu.fi)

Luotu 14.12.2018 | Muokattu 14.12.2018