Kesäopintoja avoimessa yliopistossa - tutustu tarjontaan!

18.03.2019

Avoimen yliopiston kesäopinnot alkavat touko-kesäkuussa.

Avoimessa yliopiston voit opiskella joustavina verkko-opintoina mm. psykologian, uskontotieteen, kasvatustieteen, maantieteen ja ympäristötieteen opintoja sekä Johdatus oikeustieteeseen -kurssin. Verkko-opintoina ovat tarjolla myös Turun kauppakorkeakoulun opintoihin kuuluvat Työhyvinvointi-kurssi ja Myynnin verkkokurssi.

Lähiopetuksena Turun yliopistossa järjestetään mm. Ruotsin valmentava kurssi 2 op, Ruotsin kielen kirjallinen ja suullinen viestintä 5 op, Suomen kielen kirjallinen viestintä 2 op sekä kauppakorkeakoulun Tilastotieteen perusteet 3 op ja Työoikeus 6 op.

Turun yliopiston itse järjestämiin opintoihin ilmoittaudutaan Avoimen yliopiston Nettiopsu -palvelussa. Ilmoittautumisajat vaihtelevat opintokohtaisesti. Ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan 17.4. klo 10. Suurimmassa osassa opintoja on maksuton kiintiö Turun yliopiston perustutkinto-opiskelijoille (opetusohjelmissa merkintä: TY:n tutkinto-opiskelijoille). Jos opinnoissa on opiskelijakiintiö, opiskelijat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisäksi Turun kesäyliopistossa on tarjolla mm. kasvatustieteen perusopinnot 25 op ja Esiintymisvarmuuden kehittäminen 2 op -kurssi. Opetus järjestetään ilta-aikaan. Ilmoittautuminen Turun kesäyliopiston järjestämiin opintoihin on jo käynnissä - ilmoittaudu ensin suoraan kesäyliopistoon. Kesäyliopiston opinnot ovat maksullisia kaikille (ks. hinnat opiskelijoille).

Katso tarkemmat tiedot koko opintotarjonnasta, opetusajoista, ilmoittautumisajoista ja -ohjeista, maksuista, opiskelijakiintiöistä ym.

> Avoimen yliopiston Nettiopsu -palvelun kesän 2019 opetusohjelmista.

Lisätietoja voit kysyä yhteyshenkilöiltä, ks. opetusohjelmat.

Luotu 18.03.2019 | Muokattu 31.05.2019