Kielten lehtorit Eeva Boström ja Joachim Schlabach palkittiin opetusansioista Turun kauppakorkeakoulun Tukisäätiön 50-vuotisjuhlaraston stipendillä

15.09.2015

​Turun kauppakorkeakoulu palkitsi kehittämispäivässään 24.8.2015 opetusansioista ranskan kielen ja liikeviestinnän lehtori Eeva Boströmin ja saksan kielen ja liikeviestinnän lehtori Joachim Schlabachin.  He ovat aktiivisesti kehittäneet kielten opetusta monikieliseen suuntaan ottaen esimerkillisesti huomioon muuttuvan työelämän tarpeet.

Yhdistämällä saksan ja ranskan kielen opetusta ennakkoluulottomasti ja innovatiivisesti he ovat tarjonneet Turun kauppakorkeakoulun opiskelijoille ainutlaatuisen opintokokonaisuuden, joka huipentuu yhteiseen opintomatkaan. Opetuksen kehittäminen on innostanut Eeva Boströmiä ja Joachim Schlabachia myös tutkimaan opettamaansa ilmiötä ja tuottamaan siihen liittyvää uutta tietoa, jota he ovat esitelleet kansainvälisissä konferensseissa.

Luotu 15.09.2015 | Muokattu 15.09.2015